Cumartesi, Aralık 31, 2016

2016'ya veda ederken

2016 ya veda zamanı..

Saat 23:33 yeni yıla sayılı dakikalar kaldı..

Bugün bir delilik yapayım dedim ve Instagram'a bir yazı yazdım. ''Bu yıl da yeni yıla sevgilisiz girmek istemiyorum. Saat 00:10'a kadar sevgili aranıyoooor .. Bütün tekliflere açığım :) '' . Tabii ki dalgasına yazdım. Fakat anında birisi mesaj attı. İstersem onunla 00:10'a kadar sevgili olacağımı söyledi. Tabii bende işin şakası ya kabul ettim. (Tabi içimden de şaka değildir diye de dua etmekten kendimi alamadım)  Kimdir neyin nesidir? O da herhalde hayatı ti'ye alanlardan diye düşündüm.


Her neyse laf lafı açtı.. Profilinde gezindim, ve çok hoş birisi olduğunu gördüm. Tabii ki ister istemez bir hoşlantı başladı.. -İlişki konusunda korkak olan ben ne cesaretse?- Neyse ki, konuşma açıldı.. Mevzu gittikçe gitti.. Nerede oturuyorsun ne yapıyorsun gibisinden..
Ardından ilişki muhabbetlerine geldi konu.. Tabi ben hoşlantının nirvanasına ulaşmışken, bir mesajı beni yıktı, korkuttu, geri adım atmama sebep oldu..

- İlişkiye çok değer veririm, fakat ilişki yaşamak için ilişki yaşamam.

Ne demekti ki bu? İlişki derken sex miydi kastı? Çok geçmeden sordum. Cevabı ise tahmin ettiğim gibi, ilişki dışında sex'i yaşadığı ve bunun hiç umrunda olmadığını anlattı. Ama artık bir ilişki istediğini ve benimle bu gecelik şakayla sınırlı değil de, ondan sonra da daimi olmasını istediğini söyledi.


Karakter olarak fazlasıyla, kıskanç, içe kapanık, ketum, soğuk, ilişki içerisinde ise, aşırı duygusal, romantik birisiyimdir. Acaba karşımdaki kişinin geçmişini mi kıskandım, yoksa karşıdaki kişinin geçmişinden mi korktum?
Bunların cevabını hiç bir zaman veremeyeceğim. O şuan bile yazıyor istiyorum seninle bir ilişki diye. Benim içimden geçense çocuğu blocklamak..
Halbuki uzun zamandan sonra yeşermişti hafiften dallarım..

Bu karakterim yüzünden babaanneme hem sinirli, hem de borçluyum..  İyi ki beni böyle dürüst, duygusal, erişilmez biri olarak yetiştirdi..
Ama duygusallık konusunu fazla aşılamış! Her zaman üzülüyorum, ağlayan taraf hep ben oluyorum. Karşıma birisi çıksın seni seviyorum desin, hemen inanıyorum! Bu arkadaş çevrem için de dahil. Umuyorum ki iyi birşeydir..

Sanırım çocukla arkadaş kalmayı önermeliyim. Ama kalbime engel olamıyorum!

Her neyse, en azından ilk kez yılbaşına sevgiliyle gireceğim!

0 yorum:

Yorum Gönder