Perşembe, Ocak 19, 2017

KENDI TOPUGUNA SIKMAK


Evet, dun kendi topuguma siktim. Nasil mi? Arkadasim beni bir LGBT grubuna 2 gun once  eklemis ve bunu sevgilim gordu. Aslinda hic kizmadi ve birsey soylemedi.

Lakin konusma tarzi o kadar incittiki beni, hayatimda iliskide hic hata yapmamis olan benim icin cok zor bir durumdu.

     Hayatimda ilk kez iliskide yanlis olan tarafta bulundum.  Ve moralim oyle bozuldu ki, sevgilimden ayrilmak istedim ve bunu ona soyleyemedim. Sadece bugun iyi olmadigimi konusmak istemedigimi soyledim.

       Bu verdigim tepkinin cok abarti oldugunu dusunebilirsiniz fakat oyle degil.
Bunun icin biraz detaya inmekte fayda var.
Ben bundan onceki 4 yillik iliskimde,  sevgilimi o ortamdan hep uzak tutmaya calistim. Bagirdim , cagirdim,  direndiysem de beceremedim. Ve onu hic affetmedim.

 O kadar yil cabaladim bu ortamdan uzak durmaya calisirken, Yeni iliskimde o ortamin tam icine dustum, ve sevgilimin o incitici konusmasina sahit oldum. Belki de onun yerine kendimi cezalandirdim.  Onun vermesi gereken tepkiyi ben kendime verdim. Yahut o kizginlik onun incitici konusma tarzina degilde kendime.. Ben kendi ayagima siktim. Bu sevgilime ilk gunden beri Facebook hesabini temizle,  instagramini temizle, gruplardan cik diye baski yaparken, uyarirken,  o uyarinin iliskinin 19. Gununde bana yapilmasi agrima gitti. Bu konuyu arkadaslarima anlattim onlar dahi kizdilar.  Cunku onlar icin bu basit olayin benim icin agir olacagini biliyorlar.
Uzgunum diyemeyecegim. Ben her zaman iliskimde guvenilir tarafken, bu sefer o guveni zerre de olsa kirmis oldum. Ve bu uzgunluk o guven yipranmasini tedavisi icin yeterli olmayacak.  Ozur dilense de , insanin aklinin bir kosesinde illaki bu olay gunun birinde canlaniverecektir.
Bir iliskide guven herseydir.  Kucucuk kusur koca guveni goturur; corbadaki sinek misali..
Kisacasi ben kendi topuguma siktim..

Not: Yazim , imla, karakter hatalari icin ozur dilerim. Telefondan ancak bu kadari elimden geldi.

Kirmizibasliklicocuk
19 Ocak 2017
16:12 

0 yorum:

Yorum Gönder